Sagan om isfolket/ symboler
Hej ! Jag broderar ett blivande överkast med symboler/ tecken/ galdrar osv från sagan om isfolket .
Vilka symboler/ tecken / osv
Tänker du på .?
Kan vara galdrar /symboler /symbolik . Tex har jag en sol för sol
Alla tips är välkomna
Tack ! / tira
* tiras
Alrunan så klart!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#1: absolut ! Något mer ? :)
* tiras
I någon bok var det avbildat galdrar kommer inte ihåg vilken det var, har du dem?
#3: har dom mesta ska kolla .Tack för tipset !
* tiras
Häxmästaren hade väl någon runa och Legenden om Ljusets rike hade väl en sol. Tror de såldes som smycke, förutom alrunan då.
"I'm too old for this shit."
Tror också att det var någon galder i hennes biografi men den kanske var personlig?
#5: ja dom vet jag om tack !
* tiras
#6: ska kolla vad det var .tack :)
* tiras
Luciferstjärnan ( kommer inte ihåg om det var så den hette). Den stjärnan Marco bär för att visa hans höga rang. I Legenden om Ljustets rike lånade Marco ut den till Nattöga, som skulle hitta det klara vattnets källa.
De svarta kronorna som endast ättlingar till Lucifer och Saga har rätt att bära.
Jakhornen som var Isfolkets eget totem från Taran gai.
- Redigerat 2022-12-21 20:56 av Draken
#9: åh tack för massa tips !
* tiras
#10: 🙂
#0: Hur blev det med överkastet?
Jag är själv sugen att brodera symboler och liknande från Isfolket-serien - och tar gärna inspiration från dig om det går bra :-)
Allt gott,
Emma
Allt gott,
Emma
#12: TS har inte varit inloggad på snart två år, så det är inte säkert att du får svar.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ